F L A W L E S S

Alla inlägg under oktober 2014

Av ida Björk - 13 oktober 2014 20:17

mammas bebis har börjat gjort sitt nu .. Den har varit med till spånsan , Spanien , i badkaret , i en Bäck , blivit tappad ett antal gånger , den har blivit misshandlad och en massa annat privat men ändå så har du överlevt snart 1 och 1 halvt år <3
Du somnade in idag genom att jag bara tröck på lås knappen på tekniken . Du är saknad .

Av ida Björk - 13 oktober 2014 19:49

Hola bloggen , idag är det ju inte bara veckans jobbigaste dag utan också veckan längsta .. Ingen svenska lektion och bara en massa jävla jobbiga lektioner som tillexempel teknik i 2 timmar ?!? ? vem fan orkar ens sitta å lyssna så länge .. Men iallafall så gick jag och la mig kvart över 1 igår pga att jag bada , måla naglarna , höll på med mitt hår i typ 1 timme och sen så städa rummet . Sov 4 timmar i natt men jag sov så jävla skönt .
Men jaja nog med det . Idag så tog jag hem plugg för att jag har no prov imon men då gjorde jag misstaget och börja läsa " femtio nyanser av honom " en av världens bästa böcker jag läst . Är fan helt upp slukad av den . Tack för tipset Alina ???
Har suttit här i köket i min ljus blåa mys dräkt och grå muffelskor och läst i säkert 2 timmar men måste ge upp snart för the walking dead ska komma ut idag , hihi äntligen ?? godnatt på er ?

Av ida Björk - 12 oktober 2014 18:49

Alltså snart är det dax att börja prova balklänning sa min mamma idag    Bal bal bal ... alltså det är typ mitt största moment i hela mitt liv , men sen kommer man ju till det där svåra . balklänningen . Jag har redan planerat hur min ska se ut och ha för färg men jaa den har ju sluta säljas så jadu vad fan ska jag göra nu , jag vill ju beställa en för det är bättre pris och det finns alltid flera olika man kan välja på + så är det större chans att man är ensam att ha den på sig . För det skulle ju inte vara så jävla kul att komma med en lika klänning som någon annan . Så som jag planerat mig inför balen är något stort . Det ska vara en stor klänning , glitter , krona , klackskor ,manikyrerade naglar  och värsta frisyren satt man bara tappar hakan när jag kliver ur bilen . haha lol eller ja man kan ju alltid drömma ..   


Men om ni har något tips på en bal sida där man kan hitta snygg balklänningar till ett bra pris så hör av er 



 


Av ida Björk - 12 oktober 2014 18:30

Hola allihopa , Jag heter Ida Björk och bor i dalarnas län i en liten stad som heter Borlänge . Jag är 14 och fyller 15 år 5 december alltså om 54 dagar  .  Men iallafall på mina vardagar så brukar jag förvisso typ bara äta men jag gör ju såklart annat också som tränar gymastik , shoppar , städar , dagdrömmer , är med vänner , titta på serier och självklart så går jag i skolan . Jag går i årskurs nio och hatar att plugga , det är typ värsta som finns för det tar så mycket tid . Jag är bebis kär , vill verkligen ha en bebis  . Jag är vegitarian och varit det i snart 5 år . 

Det typ bästa jag vet är subway , snickers , plopp kaktuspäron , te , pizza och choklad ♥ ♥ 

Besök gärna min instagram och facebook och om ni vill få tag på mig är det bara att skriva på kik så svara jag säkert  . 


instagram : idabjorkk

facebook : ida björk 

kik: idabjorkk

snapchat : idabjorkk

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards