F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2015

Jag anser || 2015 -10-03

Av ida Björk - 3 oktober 2015 20:50

   

Jag anser att det inte är värt att blogga om man inte har något att blogga om . Att läsa varje dag om hur ointressant ens vardag är eller hur man gjorde sin vardags rutin är fan inte kul att läsa om . Det ända jag gjort den här veckan är att gå till skolan , komma hem , gå ut med isis , kolla på Supernatrural och sedan somna . Ingen Wikström och ingen Gf . har städat i mängder och legat hela mina dagar och stressat över att jag måste plugga men det har ändå inte hänt . 

För exakt en vecka sen var jag och Wikström å kolla på en handbolls match . Det var min förra klass spelade och sedan kollade vi på bio med Wikströms pojkvän , Ella , Alma och min gf . Vi tittade på Maze runner 2 som jag och wisktröm såg på förut fast första filmen så hon blev tvungen att bjuda med mig för hon kunde inte se bae själv utan hennes sm ( jag alltså ) . sedan efter det blev det kaos med skjus hem så jag gick ungefär en halv mil 12 på kvällen hem i mina nya Johnny bulls . lol det var hemskt 

Det jag har gjort idag är att Städa exakt hela dagen från klockan 7 imorse till klockan 9 . Varför ? 

Jo för att min storebror flyttar äntligen ut haha' så jag har hjälpt han städa så han ska komma ut så fort som möjligt sen hjälpte jag min lillasyster flytta in på hans rum men han har så sjukt mycket saker som han bara lämna så får fixa klart det imorgon innan jag ska på fika hos min Sofia    Eller jag kanske ska sova hos gf eftersom jag inte träffat han på hela veckan . vi får se <3

Jag suger på att blogga så ska fan sätta på timer varje dag att jag ska blogga haha , puss på er 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards