F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2015

En av dom bästa dagarna på sååå länge || 2015-10-04

Av ida Björk - 4 oktober 2015 21:30


     

Hejhej alla på bloggen , haha hatar att börja med att skriva hej eller ngåot sånt det känns så gay lol . Men iallafall så har det här varit bästa söndagen på för länge . Jag är så jävla glad alltså jag kan inte beskriva . Jag har så mycket enegi . Hahaha men ja jag kanske ska berätta om den . 

Min morgon börja med att jag vaknade upp brevid min Prins klockan 8 men blev tvingad att ligga kvar i sängen till kvart över 11 så det blev istället att stressa i hjäl sig för att han skulle på  match så blev utan frukost     Men fick ju umgås med min gosego och det räcker för mig . 

Jag skulle till Sofia för att hon fyllde ju år igår så ska dit och fira henne plus så bor hon granne med gf så det skulle gå fort att cykla dit men då fick jag lov att cykla till Centrum för att hämta upp min soulmate för att hon visste inte vägen dit . Ja jag är en fett bra vän haha . Sedan när vi kom hem till Sofia fick vi hjälpa med att duka och fixa Estie (min soulmate) började till och med baka . TIden gick och några av oss som var där bestämde sig för att titta på Brage mot Kvarnsveden match på kvällen . SOfias pojkvän går då i Brage och min i kvarsveden så skojskoj lol . Men det blev oavgjort iallafalll och efter så träffade jag min saknade 01:a Emil . haha asså det gjorde min kväll . Han var så glad och jag var glad vilket gjorde att det blev överdrivet hype på platsen med han stog jag och prata rätt länge sen skjusa jag förbi imad vid tjärna ängar sedan hem . As kallt men äsch .

Dagen låter rätt tråkig när jag skriver om den men det var otroligt bra och träffa så många söta människor och det blev överflöd av kramar hela tiden . Usch vad jag älskar att vara omringade av sånna människor men måste verkligen sova nu det är ju skola imon    så pusss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards