F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2015

Chill dag || 2015 -10-19

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt rum och så håller jag på att fixa möbler och sånt till bror min för att han också ville renovera . som tilllexmepel idag ska jag åka och köpa en ny byrå från ikea till han , haha världens bästa är jag .

Jag har stressat 0 idag och fick skjus till skolan . Min mamma har köpt saker för attjag ska kunna göra pannkakor ( så vi vet då alla vad jag ska äta när jag kommer hem   ) och så kommer johannes hem till mig idag . Förra veckan hade vi faktiskt ju varit tillsammans 5 månader och då sov han hos mig men jag fick stressa som fan (som jag alltid får när jag sover brevid han) det blev att jag låg kvar i sängen för länge . 

Nog om det . För det Första har One direction släppt en nya låt '' Perfect'' , är lite som kär på nytt . Dem är dem ända jag lyssnar på nu för tiden . haha mår ju som bäst då .

Men jaja sitter i skolan just nu och gjort klart allt som vi skulle göra den här lektionen så har så mycket tid över som tillexempel serier på lektioner eftersom det är gratis wifi i skolan , wiihoo det äger  . Men aa vi hörs sen pusss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Av ida Björk - 4 oktober 2015 21:30

        Hejhej alla på bloggen , haha hatar att börja med att skriva hej eller ngåot sånt det känns så gay lol . Men iallafall så har det här varit bästa söndagen på för länge . Jag är så jävla glad alltså jag kan inte beskriva . Jag har så m...

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards