F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 18 september 2015

Paus / Uppehåll ? T M I

Av ida Björk - 18 september 2015 20:17

Wow ett helt fucking år av uppehåll , paus eller ja vad ni nu kallar det . Vet inte riktigt varför jag tog pausen , förmodligen pågrund av min lathet eller pga min lilla trasiga iphone 5 som var jobbig att blogga ifrån men nu iallafall så har jag en iphone 6+ vilket gör att jag har bättre kamera , större skärm och det är ju alltid roligare med en blogg som har bra kvalité på bilderna .


Iallafall , Jag skrev i ett inlägg innan att jag skulle operera mig men jag hade problem med blodet vilket gjorde att min operation blev inställd. Ungefär 3-4 månader senare fick jag en ny operations tid och den här gången blev operationen av. Det var ett helvete alltihop men jag klarade mig igenom det . 

Jag klarade av 9an med bättre betyg än förväntat , har åkt till turkiet , gått på bal , varit på klass resa i stockholm , ändra relations status från singel till förhållande , börjat första ring , varit på One Direction konsert , hängt i skogen en vecka och chillat i göteborg med finaste bästavännen . 

Det var ungefär alla "riktiga" saker jag gjort dom senaste månaderna . Har väl gjort en massa annat också men inget värt att skriva.


Eftersom jag inte bloggat på länge så kan jag skriva en ny beskrivning på mig själv  .

Jag heter då Ida Björk och är i från Dalarnas län . Jag har ganska exakt börjat första ring med vård & -omsorgs programet till inriktning . Mina framtida drömmar är nog att bli barnsjuksköteska inom jobb kategorin  . 

Jag bor hemma hos min mamma med alla mina syskon  . Min fritid spenderas oftast med min pojkvän , med Wikström , dansa hiphop , städa , titta på serier eller till att plugga . Jag älskar äppelpaj , te och popcorn . 

Min favorit måltid är frukost , då äter jag helst Amerikanska pannkakor och dricker te haha . Älskar tidiga morgonar . 

Tycker verkligen om att resa vilket jag kommer göra mycket av i framtiden . Jag lever i en vardags rutin . Gå upp , gå till skolan , åka hem , sova och sen börjar det om igen . Allt blir atomatikst as dåligt om jag inte följer min rutin haha . 

Om ni vill veta mer så får ni väl följa min blogg . Kommer blogga väldigt mycket insperation , Inredning & Tumblr   

 

Hoppas ni överväger att följa bloggen , puss på er loviies

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Ovido - Quiz & Flashcards