F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2015

Måndag || 2015-10-05

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30

 

Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men tur för mig så jobba jag så bra förra veckan att jag inte hade mycket alls att göra idag och vilket resultera att jag sluta tidigare. slutade 1 när jag egentligen slutar kvart över 3 sen var det bara att vänta tills gf slutade och han slutade 4 ... Men medan jag vänta så gjorde jag klart en medicin läxa så kände mig rätt fri haha . Gick sedan till Maserskolan och träffa Emil . Såg han så fort hans lektion slutade och sedan slutade gf , Mitt hjärta . Vi cyklade hem till mig eftersom jag cyklar varje dag till skolan . Tvinga han såklart inte cykla med mig utan sa att han kunde ta bussen men nejnej , skönt för mig hur som helst för han skjusa mig hela vägen hem    . 

vi gick ut med hundarna och sedan gick Tiden röv fort som alltid när jag är med han och han tog bussen hem tjugo i 11 och jag ställde mig och gjorde pannkakor , lol men ska sova nu så haade 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 4 oktober 2015 21:30

        Hejhej alla på bloggen , haha hatar att börja med att skriva hej eller ngåot sånt det känns så gay lol . Men iallafall så har det här varit bästa söndagen på för länge . Jag är så jävla glad alltså jag kan inte beskriva . Jag har så m...

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards