F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 19 september 2015

plugget tar livet av mig || 2015-09-19

Av ida Björk - 19 september 2015 20:51

            

Hej på er pötisar !

Just nu sitter jag på min 2 meter långa fäll (som är lungt mitt bästa köp på länge) med Veronica Maggio på högsta volym säkert 2 liter te och ska plugga medicin men kom på att det är smartare om jag bloggar först så jag inte glömer det . 

Somnade hemma hos Elin Wisktröm igår efter 3 timmar av film vilket gjorde att vi somnade väldigt fort och vakande tidigt . Ungefär vid 7 tiden , Vi käkade tidig frukost och fortsatte redigera på våra bloggar speciellt jag eftersom jag stavar fel på allt och skriver dålig svenska haha . Sedan skrev hon en massa inlägg medans jag städa runt lite i hennes hus vilket jag gör mer än gärna , Wikström lockade mitt hår för att prova hennes nya lock-tång sedan åkte vi till hennes kusin Johan på släkt klas eftersom Johan har fyllt 18 år Grattis ännu en gång Johan  .

Tycker vekligen om Wikströms släkt ! Där fick vi hur som hellst taco-paj (men jag kunde ju inte äta eftersom jag är vegitarian) och fika såklart men blev att må så grymt dåligt efter det . Vi stannade där i ungefär 3 timmar och åkte sedan och handla / köpte Subway . 

Jag käkade och cyklade sedan hem med världens huvudvärk och nu sitter jag här och ska skriva en medicin uppgift . Såg precis i min Klass facebook grupp att en i min klass ahde skrivit 10 A4 pappaer ???????? Paniken man får nu , hur jävla mycket måste jag skriva    

Men ja jag måste så att det är bara att sätta igång . Skriver mer imon puss på er 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Ovido - Quiz & Flashcards