F L A W L E S S

Direktlänk till inlägg 20 september 2015

cp söndag || 2015-19-20

Av ida Björk - 20 september 2015 22:15


 

      

Jag skrev aldrig klar alla 14 frågor på natten utan fortsatte med dom dagen efter och det blev inte 10 sidor långt utan mer 5 . vet inte hur dom lyckades få till 10 sidor  ?? Men iallafall så åkte jag ner till kupolen idag med min lillasyster för att köpa födelsedags present till wikström , kolla på kläder och köpa en tröja till min mamma , Jag glömde av dansen och hade pms hela dagen . Alltså ingen lyckad söndag . Men nu ska jag titta på supernatural och prata min min pojkvän men skriver mer imon eftersom wisktröm fyller år    


men aja puss på er 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta ...

Av ida Björk - 19 oktober 2015 13:45

Idag är det måndag igen , känns fortfarande som att det är Augusti och som att jag precis börjat skolan men nejnej . Har imorgon gått 2 månader , chises . Livet är rätt okej just nu ! det är 4 dagar kvar till höstlovet och då ska jag renovera mitt ru...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:42


      Mitt rum är väldigt tråkigt men på höstlovet ska jag få ett nytt så då blir det många små detaljer bilder      ...

Av ida Björk - 10 oktober 2015 08:12

        Den här veckan har gått lika fort som alla andra veckor . Känner mig som en gamling när jag använder ordspråket ''tiden flyger iväg'' , men den gör det . det var måndag nyss . Kan iallafall gå igenom veckan kort . Tisdags städade jag ...

Av ida Björk - 5 oktober 2015 18:30


  Exakt 2 månader tills jag blir 16 år , wiiho . SKoja det är inget speciellt att fylla åt längre tyvärr haha . Denna måndag har bestått av för lite plugg och för mycket trams . Har verkligen känt mig helt hjärndöd idag . Har inte kunna tänka men...

Ovido - Quiz & Flashcards