F L A W L E S S

Alla inlägg den 24 september 2015

Av ida Björk - 24 september 2015 19:15

       

Det är något med det här datumet . Något dåligt har hänt fröut 24 September kan inte riktigt sätta fingret på vad men något är det . 

Men det som hände idag var att jag var hemma från skolan pågrund av att vi fick lov att avlida våran hund . För mig är det som att förlora vilken familjemedlem som helst. Det gör ju så jävla ont . Och att få lov att se ens föräldrar gråta skär ju själen i mitten . Hela den här dagen har varit skit och ja mer har ja ginte riktigt att säga. 

Jag har städat garget och vardags rummet för att distrahera mig själv från att tänka på det för mycket för då bryter jag ihop . Ska iallafall ner till hästarna och ge dom vatten  . Skriver imon / pusss

Ovido - Quiz & Flashcards