F L A W L E S S

Alla inlägg den 8 november 2015

Av ida Björk - 8 november 2015 16:02

Som rubriken säger så är jag verkligen sämst på att blogga haha men iaf

Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att mina broccolie biffar ska bli klara eftersom det är 2 timmar tills jag ska åka och dansa och för att undvika holl måste jag äta 2 timmar före . 

I väntan på maten planerade jag att plugga klart 3 Historia uppgifter som skulle varit inlämnade för höstlovet vilket var för 2 veckor sen och sedan göra klart en uppgift som jag sedan ska redovisa framför halva klassen på Tisdag , vilket var en väldigt dum ide eftersom nu får man ju mer panik eftersom man får nya uppgifter hela tiden vilket gör att det bara blir mera och mera . Kommer gå in i väggen snart . Ni märker ju nu hur bra det går för mig att plugga eftersom jag bloggar    .


Kan iallfall berätta vad jag gjort idag och ja dem senaste dagarna jag inte bloggat .

På höstlovet städade jag masssooor eftersom min mormor flyttat och är gammal så fick min familj ta reda på ALLT hon samlat ihop sig dem senaste 50 åren . ouff 

sedan har jag varit till stockholm med min bästa guurl . Det blev mat i mängder shopping , sova på hotell och ja allt sånt turister gör när dem är där som att handla starbucks ta bilder mitt i stan och gå på hollister . Men riktigt mysisgt och bra var det !!! 

och sedan har jag sovit i typ 2 dagar vilket jag också ångrar haha mer kommer jag inte ihåg jag gjort på lovet . Jo åkte hem till johannes mamma vilket jag också ångrar väääldigt mycket att jag gjorde . 

Sedan har jag pluggat på och haft prov och sånt men skolan går rätt bra även fast jag har en sån dåligt tekink    .

Den här helgen har jag sovit hos Estie och hela dagen idag har jag sovit och läst bok . Åh vad jag alltid ångrar sånna här lata dagar . Man blir så hungrig av att vara lat haha ! har ätiti minst 5 gånger idag och saknar min johannes och wisktröm massor men wisktröm får jag träffa om några timmar men inte min boy . Men nu är min mat klar och jag ska faktiskt försöka plugga klart så fort som möjligt och föröska hinna ducha nu innan dansen . Puss på er 


( lägger upp bilder senare )


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


15 år
Dalarna / Sweden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min facebook

https://www.facebook.com/idabjorkarbest

Ovido - Quiz & Flashcards